• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 31.07.15, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotoluksi juht: fotode väljatrükk kasvab stabiilselt

Fotode väljatrükk kasvab stabiilselt, mis valmistab rõõmu, ütles Eesti suurima fotokaupadega tegeleva ettevõtte Fotoluks juht ja üks omanik Assar Jõepera.
Vasakult Fotoluksi üks omanik ja juht Assar Jõepera, Raivo Hein ja Erkki Raasuke.
  • Vasakult Fotoluksi üks omanik ja juht Assar Jõepera, Raivo Hein ja Erkki Raasuke. Foto: Raivo Hein
TAUST
Fotoluks AS:
Eesti suurim, 100% ainult fotograafiliste kaupade ning teenuste jae- ja hulgimüügile spetsialiseerunud ettevõte.
Pakub fototeenuseid ja –kaupu viies kaupluses, kolmes nendest ka fotostuudio teenuseid.
Lisaks kauplustele on ka veebipood.
Ettevõttes töötas mullu 19 täistööajaga inimest. 
Omanikud võrdselt: Assar Jõepera, Raivo Hein ja Erkki Raasuke. 
Juhatuse liige: Assar Jõepera
Allikas: ettevõtte koduleht, majandusaruanne
Tänavu on stabiilselt iga kuu kasvanud ka Fotoluksi müügikäive. „Fotoluksile on see aasta kindlasti parem kui eelmine. Meie käibekasvunumbrid jäävad kuus 8-10% vahele, sõltuvalt kauplusest,“ rääkis Jõepera.
Fotoluksil on ka veebipood. Kumb paremini müüb, kas veebipood või tavakauplused? „Meie klient tuleb peamiselt kauplusse, sest tahab enne ostu asja näha ja proovida. Veebipood loomulikult kasvab, aga kasvab stabiilselt,“ vastas ta.
8-10% kasv on Jõepera sõnul piisavalt väike, et selle põhjalt midagi väga suurt välja lugeda, näiteks et kas kasvab üks või teine kaubagrupp. „Meie kõikide kaupluste üldine käive on kasvanud. Minu kui omaniku rõõm on see, et fotosid tehakse stabiilselt ja et fotode väljatrükk kasvab stabiilselt,“ kommenteeris ta, mis on kasvu taga.
„Seda on ka näha, et sisuliselt terve majandus õitseb. Ka hobikaupu ostetakse sel aastal julgemalt. Seda teevad nii harrastajad kui profifotograafid. Üldine positiivne emotsioon tarbimises tagabki väikese käibekasvu,“ lisas ta.
See, kas selline kasvutempo jätkub ka aasta teises pooles, sõltub Jõepera sõnul tarbija jätkuvast positiivsest meelestatusest. „Tahaks loota, et kasv jätkub, aga kindlat prognoosi keegi kindlasti teha ei saa,“ märkis ta.
Mis võiks praegu kõige rohkem mõjutada tarbijat? “Emotsionaalne kindlustunne. Eelmisel aastal mõjutas tarbijat päris palju Venemaa: pidev kahtlev seis, mis Venemaaga üldse saab. Täna on tarbijal vähe kindlam tunne ja see lõppkokkuvõttes mõjutabki. Kui rahva enesetunne on positiivne, siis tarbitakse julgemalt,“ vastas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele